congratz

Precis kommit hem från jobbet. Har haft all tid i världen på att tänka idag.
Man ska ju inte tänka för mycket har jag lärt mej, då blir man bara deppig.
Men det är svårt att låta bli när man är på jobbet och det är tyst runt en, då far tankarna iväg vilketsom.
Jag har ätit alldeles för mycket julmat känner jag. Inte okej, verkligen inte.
Eller okej, det va inte matens fel. Julmat äter jag ju knappt nån.. Men godiset då.
Brorsan köper alltid massa godis när han är hemma.
Tror det står 3 askar choklad + massa kexchoklad och chips nere.
Och jag som kommer hem hungrig och trött efter jobbet, svårt att inte ta sej någe gött.
Men jag ska inte. Fast jag vet ju att det slutar med att jag sitter med en påse godis ikväll iaf.
Måste ju få sörja att jag jobbar i morgon också lixom ;) Hahaha

Så snart är det helg igen. Det innebär ju nyår också. Typiskt, jag som vill va full !
Iofs har jag tänkt vara full fast jag bara ska vara hemma. Full som ett ägg. Jag menar, det är ju ändå nyår..

grr

Sen måste man ju säga grattis till Joel och Nicole också som gift sej, så grattis!!
madden richie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0