Djur

Jag är så sugen på massa djur hela tiden nu.
Vill ha och vill ha och vill haaaa !
Nu är det en egyptisk långörad igelkott jag vill ha.
Dom är ju ganska tråkiga, men ack så söta!
Tror inte jag kan skaffa någon sålänge jag bor i det här huset dock.
Men man ska väl aldrig säga aldrig heller iofs. Jag ska tareda på lite mer.
Sen är det väl inte det lättaste djuret att hitta uppfödare till heller iofs..

egyptisk långörad igelkott

egyptisk långörad igelkott

egyptisk långörad igelkott

Så vill jag ha grodor också. Så jäkla söta!
Men det här med att ha ett akvarie med vatten i känns inte alls så roligt.
Det är jobbigt att göra rent ju, så det blir nog ingen groda.
Men dom är fina. En vacker dag kanske.. ?

groda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0