:(

Fy faaan! Såg precis att Natta fått en kram av Kat Von D :( Om jag bara hade åkt hade jag också fått det eftersom jag tänkt dra med henne dit isf. Huvva va jag är deppig nu.
Ja jag veet, det är inte hela värdlen men vafaaan hon är ju så snygg. Och hon kommer ju knappast komma hit snart igen lixom. DUMMA MEJ !!

Det här med hög musik när man är ledsen, det funkar fan inte för mej. Blie typ 10 000 gånger mer ledsen då.
Är det jag som är störd eller är det så för fler än mej? Äh, det kan ju inte bara vara jag. Neee.

Jag har bestämt att jag ska tatuera texten "Just let go as I crash into you" snart. Vet inte vart bara...?
Funderade på magen, men hur och vart? Inte armen, den har jag redan en uttänkt plan till.
Och ryggen, nä där ser jag den inte.
Kanske bröstet, men samtidigt vet jag inte om jag vill ha nått där..? Hade jag vart kille så.. men det är jag ju inte..
Benet? Men hur? Det är ju ganska lång text...
Hmmm.. Jag har nått att fundera över märker jag. Dryygt

tattooed lady

Kommentarer
Postat av: Deniz

men fan vad fuuuuuuuusk!

2010-12-02 @ 16:08:09
URL: http://bengibong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0