Isfuckingkallt ute !

Idag har jag varit med min Bettan. Super mysigt va det!
Vi satt på kaffestugan och fick lite varmt i magen. Så åt vi bullar som jag fick av Pelle.
Det va gott, tack för dom!
Vi kom fram till mycket kul tycker jag. Får hoppas att det blir mer än bara planer och drömmar.
Träffade Sofie på kaffestugan också. Saknar henne såååå! Inte okej att vi ses så sällan!
Bara så du vet det babe!! Längtar till nästa sthlmstripp så jag får dricka lite öl med dej.

Sen åkte vi med Deniz och hämtade ett efterlängtat paket.. Ehhheee..

Fatta att det snart är jul. Hur hemskt är inte det egentligen?! HUVVA
Börjar känna mej lite krasslig igen så kanske blir hemma och sängliggande... Hoppas !
Dock är det väl bara skit på tv på julafton va? Tror det. Dumt!

Aja, nu ska jag dammsuga och vara duktig.
Har ångest för att jag inte köpt några julklappar.
Jag har ju verkligen inte råd. Fick pisslön denna månaden också. Hate it !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0