No sick

Fuck, det känns som jag håller på bli sjuk.
Helt borta i huvet och börjar få ont i halsen.. Känns som jag inte kommer må så bra imorrn när jag vaknar.
Fick Daniel att köpa ett rör c-vitaminer, jag hoppas det inte är allt för farligt att överdosera för jag har käkat ett helt gäng och mer blir det.
Vägrar bli sjuk nu när jag ska åka till Sthlm och allt!
Jobbar imorrn igen, det gör ju inte saken bättre. Jag borde bara ligga nerbäddad i soffan och kolla på serier..
Dream on lixom.. Det funkar ju bara om man redan är sjuk.

Käkade sushi idag, fy fasen va gött!
Det är tackvare Rockin som jag börjat käka det.
Råkade dock ta för mycket wasabi flera gånger så det snurrade till i hela skallen.
Trodde seriöst att jag skulle svimma ett tag där. Kanske är överkänslig för att jag är sjuk?
Man borde ju kunna svimma om man tar asmycket i munnen samtidigt.. eller?
Det kändes så iaf. Det påminner mej om någon också.
Någon som är skyldig mej en riktigt fet födelsedagspresent! Mmhm !

hot tattooed chick

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0