sthlm

Fan, jag vill åka bort!
Skulle ju till Västerås i helgen, men jobbet pajjar ju allt. Och nu ska jag ha hundarna också, så det hade ändå inte funkat.
Men däremot betyder det att Daniel tar hundarna på måndag och då kan jag åka till Sthlm.
Pratade med bror min och han sa att jag fick komma tidigare än vad jag hade tänkt (nästa fredag).
För han ska åka till Åland och sa det att om jag ville ha lite lugn och ro så fick jag bo i hans lägenhet.
Det känns som en bra idé måste jag säga.
Får se om onsdag eller torsdag blir min resedag. Jobbar ju innan såååattee ja..
Jag vill ju ha med mej mina flickor.. Men det får jag inte va?
På lördagen kommer syrran och Pee dit och ska också bo hos Jonny.
Funderar på om man ska hänga på dom på Hardcore Superstar... Men vi får se.

ÅÅÅH jag vill ha helg !!
Men nä, nu måste jag sova.
Upp och jobba imöra.
NATTII

rött hår


Kommentarer
Postat av: Bettan

åh vad jag vill följa!!!!!

ska ringa och höra om mina pengar idag...jag vill följa på hardcore!!! åhhh

varför kan jag inte va rik?

2010-12-03 @ 06:45:06
URL: http://roseofdespair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0