tatt

Idag skulle Daniel egentligen hämtat hundarna för hans vecka börjar i morgon.
It feels hard, I dont wanna give them away yet !
Veckan man har dom går så jävla snabbt och veckan utan dom så sjukt långsamt !!

Fatta att det snart är julafton. Det är sjukt. VILL INTE !
Blir ingen bra jul iaf. I just know it. Det kommer fattas något, någon som inte kommer kunna vara med :(.
Nyår är det jag som har hundarna också. Så jag tror jag blir hemma.
Käka lite gott och dricka sej full. Troligen kommer syrran va hemma också. Så kanske Bettan ville vara med.
Men jag tänker inte förvänta mej varken syrran eller B. Dom kommer nog ångra sej när det väl närmar sej.
Det skulle jag gjort iaf. Haha.

Längtar tills jag ska tatuera mej!
Jag och Bettan ska göra en kompis-tatt. Och så ska jag göra en uggla på insidan av överarmen.
SHIT va det kommer göra ont!!
Men galet snyggt kommer det iaf bli, så det är värt det.

owl

Jag är så jäkla sugen på att måååla. Men jag har inga dukar kvar, SUX!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0