Ah

Jag är hyper idag. Sov 2 ½ timma innan klockan ringde och det va dags att dra till jobbet.
Jag fattar inte att jag inte blivit trött än. Men det är ju skönt så jag ska inte klaga !
Började hänga tvätt när klockan va 02.30. Kunde ju ändå inte sova så det va väl likabra tyckte jag..
Jag kommer nog sova gött inatt iaf.

Nu när man haft sin iphone ett tag så fattar man inte hur man kunde klara sej utan.
Kommer helt klart köpa en ny om min pajjar.
Eller ja, den är ju redan trasig men bara i glaset. Har köpt ett nytt så jag ska byta det själv är tanken.
Får ju skylla mej själv när jag tappar den hela tiden.
Köpte denna också; 
chanel iphone
It looks damn good I tell ya!

Jag är så glad att farmor mår bättre och kommer kunna vara med på julafton i år igen.
Peppar peppar!
Jag och syrran har kommit på en bra pressent till henne och farfar <3
Va hos dom och käkade typ frukost/lunch för inte så längesen.
Tror aldrig jag ätit så mycket gott till frukost!
Dom hade t.om köpt tårta och kokat sån tomtegröt.
Helt klart bästa på länge !

Det känns som livet rullar på och saker och ting löser sej nu. Feels good !
Jag vet vad jag kommer göra nästa år och ett av mina mål kommer bli avklarat.
Jag kommer vara evigt tacksam till den mannen som hjälpt mej få ordning på det MMHUM !

Evigt tacksam kommer jag vara till min fina mirakelkur jag lyckats blanda ihop till mitt hår också.
Det mår bra nu. Och hår är ju viktigt, det vet vi ju allihopa, right?

orange hair
                            
Jäkligt plottrigt inlägg, men det fanns tydligen mycket att berätta om idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0