body modification

Det finns så mycket roligt jag vill göra med min kropp.
Tänkte skriva ner lite saker jag tänkt göra.
Allt är ju så dyrt dock :/ Men jaja. Man får väl dra ut allt på några år..
(Det är inte i någon speciell ordning)

1. Dermal anchor piercing.
Jag vet inte riktigt vart. Magen kanske, men var på magen?
Har funderat på det länge nu och kommer fan inte fram till något :/
Det är snyggt under ögat också, men eftersom jag jobbar i kök så kan jag inte ha i ansiktet.

2. Tatuera hela kroppen typ.
Är sjukt sugen på krogarna, och halsen.
Så vill jag ha en liten blixt vid ögat. Jag har ju min stjärna vid örat redan så ansiktet har jag ändå börjat på.
Även om den typ aldrig syns. Mer än så vill jag nog inte ha i ansiktet.. Men en blixt, jatack!
Och halsen vill jag ha på sidan, ganska långt bak.
Sen vill jag ju såklart ha hela andra armen och handen också.
+ mage, rygg, lår och smalben. Så fötterna, det är sjukt snyggt!
Vet redan vart jag ska göra överallt. Det är väl bara pengarna som fattas.
Blir gaelen kjashfdkh !!
Femke Fatale

3. Vampyrtänder.
Åh jag har längtat så länge nu! Jag vill och jag vill och jag vill!
Har pratat med massa tandläkare men ingen är riktigt sugen på att göra det.
Och om det nu skulle vara så att någon ställer upp kostar det ju skjortan!
Och man vet aldrig hur länge det sitter.
Men jag SKA göra det. Har siktat in mej på en tandläkare. Måste bara övertala honom att göra det.
Och att det inte blir så jäklarns dyrt.
Men när skatteåterbäringen kommer så kanske man borde klippa till?

4. Pieringar.
Som jag sa så kan jag ju inte ha några i ansiktet när jag jobbar i köket.
Men jag skulle vilja ha två i tungan och en ny christina.
Jag va ju tvungen att ta ur min efter vi varit och badat bubbelpool med Calle när han spelade i rättvik.
Jäkligt störigt. Jag sörjer den fortfarande. Och det gör ju så förbannat ont att göra så jag har inte pallat göra en ny än.

5. Löshår och färga håret.
Jag är så sugen på lila igen. Skyller på syrran. Hon tjatar..
En vacker dag kanske. Har ju massa lila hårfärg iaf.
Dock älskar jag ju verkligen min oranga färg jag har nu. Så jag är kluven..

6. Inplantat som mönster under huden.
Skulle vilja ha en liten stjärna mellan rattarna. Typ såhär:
inplantat
Fast mindre då. Bara typ 1-2 cm stor. Det skulle va tufft.
Men jag kan tänka mej att idén gör sej bäst i huvet.

7. Förstora läpparna.
Det SKA jag göra. Såfort jag fått tillbaka mina skattepengar och inte jobbar så.
Det håller ju bara 3-6 månader dock. Det är rätt trist. Men värt ett försök.
Stora porrläppar är det sexigaste jag vet!!
Och även om dom ser fejkade ut så är det snyggt tycker jag. Dock finns det ju såklart mindre snygga också.

8. Töja läppen.
Det är ju så snyggt! Men inte för mycket. Det ska bara vara några millimeter.
Hittade ingen bra bild men..


Hur ska man ha råd med allt va? :P
Det snyggaste ever är ju iaf mycket tatueringar och stora läppar.


Kommentarer
Postat av: Deniz

ja lila skulle vara snyggt med behåll ditt nuvarande ett tag till och SEEN så är jag på att göra läpparna, vi gör det ihop :D

2010-12-21 @ 00:38:30
URL: http://bengibong.blogg.se/
Postat av: bettan

ja, vad coolt med en sån där stjärna på bröstet:D Modigt att du vågar, jag tycker det verkar skitläskigt att ha nåt just där...kanske för att jag vet att den inte ligger mot så mycket kött, eller hur man ska säga...armarna hade jag vågat gör nåt sånt med.



jag beställde hem nya kanyler i förrgår så jag borde få dom idag, tänkte faktiskt testa igen med att göra en christina, om jag vågar, gör så ont som sagt:(

Dumt att du fick lov att ta ur din! så hade du sluppit funderar på att göra om det nu...men var det du som sa nåt om att det funkade om man hade emla på?

2010-12-21 @ 06:46:40
URL: http://roseofdespair.blogg.se/
Postat av: Deniz

Sv: oj redan i januari`? ja om jag har pengarna så :) i sthlm eller?

2010-12-21 @ 17:36:35
URL: http://bengibong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0