work

Jag får helt ärligt ångest av att kliva ur sängen på morgonen.
Varje gång klockan ringt den här veckan har jag tänk "åååh hoppas jag ställt den en timma för tidigt."
Så har det ju såklart inte varit ens en gång. Trist !
Men imorrn, då ska jag tammefan sova!!!!!!!!!!!!!
Längtar så jag spricker nästan.
Nä, jag har inte tid att sitta här. Är lite less att jag inte har batteri i min bil, för då hade jag tagit den till jobbet.
Jag vet, jag får inte köra bil själv. Men jag hade nog faktiskt struntat i det om jag hade möjlighet att brumma iväg med den.
Men som sagt, batteriet står inne hos Sven. Förhoppningsvis inte sönderfruset...!

Jag fick börja den här dagen med lite Travie Mccoy, jag hoppas det gör hela dagen snäppet lättare.
Och att det fan går snabbt på jobbet for once !!!!!

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0