Jääpp

Som jag kanske själv märker så kommer det här ju aldrig funka.
Jag har inget att skriva om. Även om jag gör saker så är det ju helt ointressant att skriva om?
Äh, jag testar väl då.

Idag har jag varit i Falun med jobbet. En utbilding. Lärde mej inget jag inte redan viste så det kändes sjukt onödigt.
Bussen gick 6.20 och jag kan ju meddela att det va fucking kallt och trött va jag!
Det enda bra va ju att jag hade Good Charlotte i öronen. Det gjorde det ju ändå rätt värt att gå upp.
Nya skivan är verkligen bra! Blir bara bättre och bättre också tammefan.

Nu borde jag sova. Men jag somnade på kvällen så jag är pigg nu.
Ska dock försöka, finns ju ändå INGET att göra.
Såå, NATTI imorrn ska jag träffa mina flix !
yeye

Kommentarer
Postat av: Deniz

wohoooo :D haha

2010-11-17 @ 19:59:54
URL: http://bengibong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0