mmmm

Jag vet, jag skriver hela tiden nu plötsligt. Men det är för att jag inte har något bättre för mej.
Brorsan är och hjälper en kompis flytta och jag sitter och väntar på att han ska komma hem så vi kan kolla på film och käka mat.
Gårdagen va rolig. Men inte hysterisk. Jag ville att den skulle bli fet ju :/ Aja..
Kunde ju slutat lite mer spännande också, men det är lätt att vara efterklok lixom..

Imorgon ska jag bränna pengar! Aahh love it! Hoppas jag hittar nått fint!

tattoo

Åh, jag längtar tills jag och Bettan ska fota!!
Sdjekfhnvclpkfd

UTTRÅKAD!


Kommentarer
Postat av: Bettan

köp massa fint nu:) är så jävla kul att shoppa i stockholm!

jag längtar också tills vi ska fota:D

2010-11-22 @ 00:04:51
URL: http://roseofdespair.blogg.se/
Postat av: sofie

synd vi inte sågs när du var här , men nästa gång så eller när jag får ta mig hemöver någon gång , saknar dig !! , fan vad ska ni fota hade gärna vart med oich blivit fotad någon gång och få lite seriösa bilder ?:D

2010-11-23 @ 17:40:30
URL: http://svarhanterad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0