Pirr i hjärtat

Shit alltså. Jobba i morgon, känns inte speciellt spännande..
Skulle kunna komma på tusen roligare saker att göra!
Men ja, livet ska ju tydligen innehålla mer tråkigt än roligt så det är väl bara att bita ihop då..?

På fredag ska vi ha dildoparty iaf, yey!
Hoppas att dom har nåra roliga grejor.. eheee
Inget kan väl iofs ändå klå äkta vara, eller? Hm... kanske.. eller det beror ju på vem man ligger med iofs.

ÅÅH jag vill åka bort igeen!
Jag ska det, tammefan!

And btw;
standing ovations


Kommentarer
Postat av: sofie

ja jag hoppas med det går bra idag , uhaa kan inte sova .. några timmar kvar nu tills man får veta ett konkret slut på det här nu hur det blir :/ vill bara få det avslutat känner jag och inte gå och bli påminnd hela tiden med magen i vädret och att han sprallar omkring där inne gör en psykiskt sjuk alltså...



ja men fan fota hade vart skitkul eventuellt kommer jag hem någon dag nästa vecka får se om det finns chans då :D eller vänta tills jag blivit smal igen eller med stooor mage haha :D



kul du skaffat blogg iaf , saknar dig.

2010-11-24 @ 06:32:17
URL: http://svarhanterad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0