Snusk och sånt

Jag har lite utav ett dilemma. Kanske är lyx men samtidigt jävligt jobbigt.
Jag hoppas verkligen inte personen i fråga kommer läsa detta.
Tror inte det är så stor risk, men man vet ju aldrig?

Hur som, jag tutar och kör iaf. Som Deniz sa, man skriver ju för sin egna skull.

Om man har ett one night stand med en kille, så är han sjuuukt bra och het och allt sånt man vill ha.
Är det inte jävligt svårt att ligga med någon annan sen då?
Man är ju bara sugen på den personen som va sådär bra och het.
Ingen kommer ju ändå i närheten av hur bra han va. Troligen iaf..?
Jävla skit! Han har förstört lite av min såkallade KK..
Han känns ju knappt spännande längre..
Jag tycker det suger och jag är lite arg.
Men samtidigt va det ju nått av det bästa ever, och jag ångrar inte en sekund!

sexy

Att äta kakan och samtidigt ha den kvar brukar vara min specialitet men det känns som denna gången är kakan möglig... hahaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0