Stockholm!

Jääs. Bestämde mej idag att det tammefan blir sthlm.
Slutade jobbet klockan 21. Och nu sitter jag med färg i håret. Efter det ska jag duscha och packa.
Jag känner mej sjukt efter. Tänkte lixom försöka hinna sova också. Men det kanske man kan glömma?

Åh, jag fick vad jag ville tillslut.. MMMMM !
Massa ny musik på mp3n också, kommer bli en sjukt med bra resa imorrn.
Tar med mej datorn så jag kan kolla på film också. Blir typ stay cool med Hilary Duff. Jag gillar ju henne.
Sexig... !

Det här med en blogg känns lite pinsamt sådär. Jag vill inte att folk ska läsa. Eller iaf inte folk jag känner :P
Men jag ska försöka göra detta på riktigt nu.. Kanske.

Och btw, fan va jag börjat använda ordet "detta" senaste tiden. Det låter vuxet, jag gillar det inte!

Jag drömde här om natten att jag och Bettan skulle flytta ihop och då skulle jag få hennes kattunge Wezley, ååh jag va så lycklig! Jag vill ha honom! Sjukt störigt att han blivit "ledig" nu också. DAMN DAMN DAMN!
För jag kan ju lixom inte. Jag har redan massa djur.. Det måste räcka nu Emelie.

Aja, duschen nu.
TJAAARå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0