take apart this heart

Yey, jag är inte bakis. Och jag vaknade av ett snällt sms för ovanlighetens skull, SCORE !
Va hemma hos Marie och firade att hon fyllde 20. Mycket trevligt va det.
Förstår inte vart all sprit tar vägen när man är på hemmafest bara. Blir ju fan lika dyrt som att dra ut på krogen, för man dricker så mycket. Och antagligen får hjälp utan att varken veta av det eller knappt märka det förns det är slut. Haha suger.

Va ner på invigningen av Rockin också. Dom hade fått det jäkla fint där inne!
Käkade lite sushi. Faaan va gött det va! Brukar inte gilla det men på fyllan och när man blir matad, MUUUUMS!
Orka äta själv lixom. Hahaha
Tjock och lat <3

Nä nu ska jag in och hoppa i sängen så Sara och Katta vaknar. Mohahaha
Usch, jag är uttråkad och vill ha god mat ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0