Megadeath

Fin sovmorgon jag fick.. halv åtta :/
Aja, bättre än inget. Kunde ju såklart inte somna om sen heller.

Dagen slutade ju inte så bra. Fick tabort Megadeath. Tog nåra bilder innan dom åkte, tänkte lägga upp dom sen.
Jag sitter ju såklart och kollar på möss nu igen. Jag vill verkligen haa!
Men nu ska jag vänta till det här med råttis lagt sej :( Stackarn.
Men det va för det bästa, han mådde inte så bra.

Känner att det kommer bli en seg dag idag. Så kommer Daniel och tar hundarna också. SUUCKS!

Jag känner att jag vill hitta på nått skoj snart.
Kan inte bara den här jävla skolan va klaaaaaaaaaaaaaaaar?!?!?!

Kommentarer
Postat av: Lova

Megafin sida! Hur ofta brukar du uppdatera den?

2011-07-12 @ 19:20:14
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0