btw,

Jag kom på att jag glömde att skriva två saker.
Ett. JAG HAR KÖPT EN NY IPHOOONE :D YEEEY !!
Två. Jag blir jävligt lätt besviken, sen hänger jag upp mej på det ett bra tag.
       Fast det är en sån liten sak att man inte ens borde lägga märke till den..
       TRÖTTSAMT ! Så hittar jag på massa saker i mitt huvud bara för att personer 
       inte funkar på samma sätt som mej. Men komigen, jag levde ju med Daniel i
       3 år och man kan nog inte komma längre ifrån mej på just den punkten jag
       virrar om just nu än vad Daniel gjorde, eller gör..

Jag borde verkligen lära mej att inte tänka så mycket, och att hålla käften oftare.
Jag ska from nu verkligen försöka skärpa mej. Det ena är ju lättare än det andra..
Ska fan bli en tyst mus som aldrig säger nått aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalls!

Kommentarer
Postat av: Bettan

åh fan vad härligt med en ny iphone:D vart köpte du den?

2011-02-03 @ 10:42:59
URL: http://roseofdespair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0