do you feel stuck?

Nu får ni stänga ögonen igen för nu kommer jag gnälla som vanligt.
GAALET va less jag är just nu. Men det är väl egentligen inte mer än förståeligt..
Jobbar 60% samtidigt som jag försöker pussla ihop en heltids studie. Det funkar ju sådär måste jag säga.
Känns helt hopplöst och omöjligt.
Sen att inget vill gå min väg, det suger ju också såklart.
Det ska vara så jävla svårt alltid. Börjar tröttna på det tammefan.
Sen finns det ju såklart guldklimpar i tillvaron också. Små saker som är så enkla men ändå betyder så galet mycket.
Längtar så fucking mycket till sommaren och när jag är klar med den här jävla kursen!
Imorgon ska jag få dommen med hur jävla galet mycket jag är efter.
Sen blir det väl att plugga ikapp det i helgen... Ah men som att det kommer ske?
Jag ska ju hinna dricka öl och sånt också lixom ;) Hahaha

Jag vill så gärna ha lite..... Ah men precis. Det är vad jag vill.
Men sånt jag vill, sånt får jag ju bara mindre och mindre utav nu fö tin.
Vad hände där lixom? Man kan ju undra vart det gick fel.
Jag gillar ju att få som jag vill.... !!!!!!


snaail
Mina kids blir fortfarande större iaf ;)

Kommentarer
Postat av: Hannah

vad han(?) kollar in ditt hår, haha.. men fötterna åkte likförbannat upp så fort jag såg bilden :P

sommaren och avslut på nuvarande kurs är önsketänk hos mig med :P vad läser du för någon kurs nu?:)

2011-02-17 @ 18:15:31
URL: http://vanadisia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0