fuckme

Usch va mycket skolarbete jag har att göra.. Helt galet. Ändå börjar jag skriva här nu. Men vafan, orkar inte.
Började tänka på annat nu istället och jag ville bara göra en liten note to self här.
Jag ger waaaaaaaaay to much.
Jag vet ju varför också, och det är av helt fel anledning.
Eller så tror jag bara att det är så för att jag inte vill förstå allvaret i det hela och bara skämtar bort det i mitt huvud.
Förstår inte varför jag aldrig tänker efter längre.

Orkar inte bry mej.
Önskar att allt va så lätt som det skulle kunna vara om man lixom inte brydde sej.
Men hade man inte brytt sej hade det ju iofs inte funnits något där heller..
HALLLLLLLLLÅ
Käften Emelie, för i HELVETE !!!!!!!

Jag ska lyssna på The Used, där har vi bra texter.
Dom är ungefär lika cp som mej.


Liar, liar, house of fire
And the glass tastes messy chew it louder
bet your tummy hurts you, you motherfucker
mother never loved you
father touched you with the hand of god
He's gripping tighter
Saying you will burn in hell, they say
You will burn in hell

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0