naket

Oj, jäklar nu va det längesen jag skrev. Snart en vecka ju.
Jag har fullt upp med plugg, jobb och hundarna så det blir inte så mycket tid över till att skriva.
Det händer ju inget heller när man bara jobbar och pluggar iofs.
Igår va jag iaf ut och drack lite sprit.
Från första början va vi ett helt gäng som skulle men det slutade med att det bara va jag och Jessica.
Fast nu är det ju inget dåligt med det, jag hade jättekul och det hoppas jag Jessica hade också :).
Jag gillar verkligen Rättviks bowling. Det är tydligen Johnny och Mattias som fixat inredningen hörde jag igår.
Minns inte vem som sa det, men nån va det iaf.
Calle & the undervalleys spelade, mycket bra nya låtar. Men det sa jag ju såklart inte.. Hmm. Dumt av mej.
Hur som, jag köpte 8or i baren hela kvällen. Galet starka drinkar ju. OCH DYRA :O
Vill inte ens kolla mitt konto. Ångest!

Mor min hämtade mej i morse. Ringde först och väckte henne halv fem, stackarn.
Hon hade tydligen inte kunnat somna om efter det heller. Känner mej dum.
Jag ville att hon skulle hämta mej men sen ångrade jag mej... tydligen.
Vi hade vattenkrig i duschen med alla kläderna på. Jävligt dumt såhär i efterhand.
Tänk om jag skulle va tvungen att gå hem sen eller nått.
Det är ju iofs ganska omöjligt eftersom jag va i Rättvik, men iaf.
Jag körde naket under jackan när jag gick därifrån iaf.
Såklart råkade den öppnas och jag flashade alla i receptionen, haha.
Mitt hår är jättefint idag, sådär extra fint som det blir när man lägger sej med blött hår.
Helst när man har lockigt hår, som mej.
Alltid lika jobbigt att kolla sej i spegeln på morgonen, men den här gången va nog den värsta på riiiktigt länge.


Gårdagen va iaf hur kul som helst även om det blev jävligt mycket sprit och lite konstigt ett tag.
Nu vill jag bara att det ska hända något kul igen!


Kommentarer
Postat av: josef

Skyll dig själv :)

2011-03-03 @ 05:05:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0