fuck work !

Helt galet, jag måste lägga mej nu.
Jag kom ju för fan precis hem från jobbet :(
Jäkla kiss grej!
Allt jag gjort är att setat vid datorn. Kom hem typ 21 så det är inte ens speciellt länge.
Imorrn börjar jag tidigt, men ändå slutar jag 17. Helt cp ju!
Efter det ska jag iaf till Karin och käka tacos MUUMS!
Sen drar jag till Daniel, går och träffar Bettan. Och efter det ska jag och Daniel kolla på Paranormal 2.
Hoppas den är bra!
På onsdag ska jag, Bettan och Deniz käka sushi. Så hoppas jag att jag hittar nått kul att köpa på stan också.
Tror jag ska passa på att boka tatuering..? Hmmmm...
Sen drar jag min feta röv hem och försöker färga håret. Det är så fult, jag dör :(
Kanske kan få det att se lite bättre ut iaf, men vi får se.

Nä, nu måste jag börja göra klart för natten. Kommer ta ett bra tag innan jag somnar.
Påtal om det drömde jag föresten att min dvdbox med skräckfilmer kom inflygandes i mitt rum med vingar.
Det låter hur fånigt som helst, men det va sketaläskigt!
Jag tänkte bara "det där är inte mina, vart kom dom ifrån?! Hjälp!"
Tog ett tag innan jag somnade igen sen.
Och i morse kom Weimar och gnydde vid sängkanten, dryga hund!
Så jag gick upp och släppte ut honom. Så hörde jag ju såklart en bra låt på radion så jag va tvungen att upp och in på hemsidan och leta upp den. Hittade den tillslut och la till den på Spotify.
Seeen fick jag sova lite till.

TJAARÅÅÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0