Joel

Hur sjukt är det inte att man faktiskt fått träffa sin största idol?!
Jag kommer aldrig riktigt fatta det tror jag. Han va så galet trevlig.
Och ja, såklart ser jag ut som en riktig fjant på bilden. HAHAH
Men äh, det spelar ingen roll egentligen..
Han va så galet trevlig! Önskar jag kunde få se bilden han tog på min tatuering.
Jag kommer ju antagligen aldrig få göra det. Det är ju inte som att jag kan skriva till honom och be honom skicka den direkt. Det hade ju vart nått om jag hade haft sån lyx.

Det va nog bästa dagen i hela mitt liv iaf. Jag hade gett upp hoppet att få träffa honom nästan.
Men sen kom han bara där helt plötsligt. Full som ett ägg va jag ju såklart.. Haha, pinsamt.
Man säger så knepiga saker när man är full.

Kommer kunna se tillbaka på det här resten av mitt liv och vara lycklig.

Joel Madden Sweden

Jag fick lukta innanför hans skjorta också, MMMM !! TASTY !
Hahaha

Kommentarer
Postat av: Bettan

det var underbart:)

2011-01-20 @ 16:42:39
URL: http://roseofdespair.blogg.se/
Postat av: Hannah

hahaha... tycker alltid att man är liiite för full när man kanske inte borde vara det ;D

jag har "råkat" blåsa ut öl på hela hammerfall (inte för att det är ett grymt band precis, hahaha, men ptja, det var en pinsam situation med för mycket fylla inblandat, som jag kom att tänka på när jag läste ditt. oj, vilken lång parentes det blev för övrigt) ;)

2011-01-20 @ 20:10:37
URL: http://vanadisia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0