Sthlm

YEEEY jag kan åka till Sthlm imorrn.
Har hela veckan trott att jag skulle bli tvungen att vara hemma och jobba.
Men vi lyckades pussla ihop det och nu kan jag åka!
Måste bara packa och duscha.
Skulle vilja blondera utväxten också, men det tar ju sån tid. Får se om jag hinner.
Jag se ju ändå skit ut i håret så det känns sammtidigt som att jag inte bryr mej om lite utväxt.
Hatar verkligen att ha kort hår.
Det betyder alltså att jag tagit ur löshåret, ja.
Kanske lägger upp en bild sen. Its not pretty!
Trivs verkligen inte. Men vad ska man göra? Jag måste köpa nytt så jag får plågas lite.
Kommer ju jobba så mycket i januari också att det är onödigt att fixa håret snyggt när ingen ändå ser det.
Måste ju ha sånt fånigt och fult hårnät på jobbet.

Men nej, stockholm! Det ska bli kul. Måste hinna träffa Sara och Soof <3!
Och Bettan åkte ju dit idag. Tydligen lite förkyld, men jag hoppas hon rycker upp sej tills imorrn.
Det ska fan bli mycket öl den här gången har jag bestämt!

Well, jag ska väl packa jag..

babe


Kommentarer
Postat av: Hanna

stockholm av alla platser. har varit där en gång och det var inget vidare. är det en stad med snälla människor? (stötte eventuellt på alla otrevliga när jag var där,haha).



sv: Jo, jag med. och det låter helt stört kanske, men jag är lite tveksam för typ 99,9% av alla lesbiska tjejer i gbg har den där frisyren och jag vill inte bli tagen för att vara flata... (låter så jäva dumt när man skriver det egentligen) :S

2011-01-04 @ 09:06:20
URL: http://vanadisia.blogg.se/
Postat av: Hanna

...just det snigellänk var det ja... kollade på gamla bloggen och bilddagboken och hittade inte de bilder jag har tagit på dem, så det lättaste är väl att googla på "leopardsnigel". det kryllade av bilder :/

2011-01-04 @ 09:08:21
URL: http://vanadisia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0