facebook status

Haha, jag gillar den nya funktionen på facebook där man kan se lite gamla status uppdateringar.
Täänkte dela med mej av nåra här... Jag tycker iaf att det är kul :P

Om jag blir miljonär på lotteri ska jag köpa plastik-kirurgi Ja tänk er hur snygg jag då skulle bli

"Det här är inte som i Norrland där man sätter på någon brud och sen snyter sej i hennes trooosoor"

Du står och stirrar med vidöppen mun. Som du beter dej vill ingen gå ut med dej, nej

Zara tappade nästan fingret igår. Blödde som bara fan. Borde åkt till akuten direkt ;) HAHHA
( Måste ju skriva en parantes om denna, haha. Zara, vet du vilken gång detta är? Kan ju ge ledtråd; Rättvik och hotell. HAHAHHA)

Jag är så jävla lycklig just nu att jag nästan spricker
(Den här är ju himla söt. Den är från 26 April... Undrar vad som hänt då?... Tror jag har ett litet hum..)

"Min skugga ser precis ut som Hagrid när jag cyklar"
(Eliiiiina <3)

OCH NU GLÖMMER VI INTE RÖSTA PÅ CALLE IKVÄLL!! 099 414 01 !! GO GO
(aahw, haha good times)

klipper sönder alla mina fula kläder, och bränner dom på båååål -7 nov 08
(Hahahaha vafan?! :P)

ibland är det bra jobbigt att fortsätta kämpa ! :( men om man ger sej kan man inget vinna, och hur kul skulle det vara?! -7 nov 09
(Galet nyfiken blir jag ju vad det är jag pratar om :O)

you cant polish a turd, but you can roll it in glitter. but its still a turd at the end of the day..

Jäklar va nästan sommar det är ute
(Haha hoppas det känns så snart igen!!)

sommarvärme ute! helt underbart! dock äre en jävla idiot ute också, så jag stannar inne tammefan -24 april 09
(HAHAHA WHUUUT?  :P)

mina sängkläder är fortfarande i torktummlarn, och inte torra.. men nu tänker jag tammefan lägga mej iaf !! ska titta på bridget jones´s diary och somna sött. det är en bra film att somna till måtte jag säga, man får en bra vibb helt enkelt. det behöver jag, för efter att ha slingat håret aslänge rann all färg ur i duschen ._. SUCK

ikväll ska vi som jag så fint sa; spela ostkrokar och äta keyboard

En klok, eller åtminstone rolig, person sa en gång att om rymdvarelser studerade jorden uppifrån skulle det stå helt klart för dem att hundar var planetens härskare. Varför skulle de annars släpa omkring på en människa i ett snöre bakom sig som plockar upp deras bajs i en påse?

för mycket dricka, överdriven kärleksförklaring till en av vakterna på krogen, många många borttapade timmar och som grädde på moset; två ambulanspersoner som bär mej upp för trappen till lägenheten.. gårdagen va ganska.... NEJ TACK -11 oktober 09
(Det va en spännande kväll :P HAHAH)

Idag är jag på bra humör. Har målat en massa timmar, träffat jimmy och åkt lite bil och bränt varandra med min plattång, tittat på flickan som lekte med elden och myst med daniel, fått hela nya säsongen av project runway och lite trevligt sällskap över mobilen. Nu tror jag att jag ska sova och hoppas på att morgondagen har lite Zara och Bettan att erbjuda -15 december 09

Jag känner mej som ett sånt dära litet gris-barn som bonden slår ihjäl med spaden för att det inte finns tillräckligt många tuttar

Eftersom varken jag eller zara fick oss nått ikväll så är vi väldigt tacksamma för blottaren som ville visa oss lite skinn på vägen hem. En överraskning som vi sent kommer glömma... -1 maj 10
(Hahah hemskaste ögonblicket ever !!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0