Good

Så, det nya året började inte allt för bra. Men jag har bestämt att det tammefan ska bli ett bra år.
Inställning är ju mycket här i livet, and I'm gonna go for it and make it good!
Jag ska börja med att köpa mej lite nya kläder om det finns nåra.. För kläder gör ju mycket för humöret.. Ehhhee
Sen ska jag göra mycket kul i år.
+ Jobba och utbilda mej. Mindre kul, men nödvändigt... I guess. Huvva!

Daniel hade en bild på sin mobil från när jag precis hade hämtat sniglarna.
Så smååå varom.
afrikansk jättesnäcka

Och nu:
afrikansk jättesnäcka

How sick is that?
Större blir dom också. Dom är inte ens 1 år än och dom kan bli 7 år.
Mohahaha

Men påtal om nått helt annat, fan va jag behöver göra något kul !
Har väl redan gnällt, men jag gnäller mer då!
Längtar verkligen tills det händer nått skoj så man får hitta på nått.
Ja, gå på wasa skulle räcka. Bara jag slipper jobba och vara hemma.
Tror jag blev lite less över nyår. Blev ju så partysugen och det sitter i.
Vill bara bli full och odräglig..
Imorrn får jag dommen om jag kan åka till Sthlm i veckan eller inte.
Känner att jag inte ska förvänta mej något. Tror inte att jag kommer vara ledig..
Missar mycket spännande då känner jag....

Lyssnar på Michael Jackssons nya skiva Michael, good shit.
Men jag är inget fan av att dom släppt skivan utan att han har något att säga till om.
Samma sak om filmen "this is it" Dont like it, även om jag tycker att det är bra.
Känns lite elakt när han inte har något att säga till om.
Tror inte han skulle gilla att oklart material släpps. Han va ju sån perfektionist.

Nu ska jag shoppa kläder och kolla in en massa nya sidor jag hittat.



I can feel him on my skin
I can taste him on my tongue
He's the sweetest taste of sin
The more I get, the more I want..

Kommentarer
Postat av: Hanna

snubblade in på din blogg och nästan kräktes lite (haha, det låter ju inte så bra?). men det var tack vare bilderna på sniglarna! min stora fobi här i livet. jag bara undrar, vart köper man sånna stora sniglar? blir de större än sådär? uhu, jag måste tvinga mig själv och titta lite till.



god fortsättning! :)

2011-01-02 @ 19:46:15
URL: http://vanadisia.blogg.se/
Postat av: Hanna

snubblade in på din blogg och nästan kräktes lite (haha, det låter ju inte så bra?). men det var tack vare bilderna på sniglarna! min stora fobi här i livet. jag bara undrar, vart köper man sånna stora sniglar? blir de större än sådär? uhu, jag måste tvinga mig själv och titta lite till.



god fortsättning! :)

2011-01-02 @ 19:46:36
URL: http://vanadisia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0