konstigt

Det är mycket just nu. Men samtidigt inget jag direkt vill skriva om.
Jag får försöka ta tag i mitt liv igen och komma back on track. Inte det lättaste i alla lägen..

Jag saknar min iphone. Har försökt tänka att det va lika bra att den pajade. Men nu har jag ju kommit underfund med att alla mina nummer är borta, IGEN.
Jag är galet less på att det händer!! Fast nu är det inte så många jag gått miste om. Det jobbigaste är nog ändå det gänget med snuskiga sms jag fått av **** Tur att jag har en dagbok jag skriver ner smaskiga saker i.
Då har jag iaf lite uppskrivet.
Bilderna på farmor fick jag iaf ur den. Det är jag evigt tacksam för.

Jag har så galet svårt att hålla mej ifrån att skicka sms till ****
Jag vet, nu är jag där igen. Men man vet ju aldrig om personen i fråga kommer läsa.
Så det är bäst att vara på den säkra sidan. Jag vill ju inte att han ska få reda på saker genom att läsa min blogg och inte genom att prata med mej. Hur skulle det seut?
Hur som, jag biter mej vekligen i läppen hela tiden så jag inte ska vara dryg och klängig.
Jag är inte så bra på sånthära, men det är väl dags att lära sej nångång?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0