saved

Nog fick jag annat att tänka på igår alltid..
Tänka sej att ett så litet ord kan spinna igång ens huvud så mycket.
Mycket konstigt. Helst när man inners inne vet att det inte alls var menat som man kanske vill sej tro..
Äh, jag är tillbaka och pratar i gåtor. Det gör jag alltid nu för tiden.
Anledningen till det är ju för att man inte vill att personen i fråga ska se att man skriver om den.
Men den skulle ju ändå fatta att det handlade om den.. iaf i detta fallet.. Haha, åh så fånigt!

Längtar som tusan till helgen så man får dricka lite öl igen..
Påtal om det måste jag på systemet...
OHNO

Nu ska jag prata med Nils Karlsson Pyssling ;)




YO !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0