Gnällspik

spider

Bara för denna jävla förkylningen så blev det inte några möss eller syrsor i veckan.
Men next week I hope.
Det beror väl på jobbet också. Jag och syrran ska dela på ett heltidsjobb + varannan helg till slutet av januari.
Jag hatar det, för jag vill verkligen inte behöva diska hela dagarna.
Men det är väl bara att bita ihop och ta emot pengarna i guess.
Det är ju så pass kort tid så det ska man ju klara.
Efter det blir det nog utbildning till lokalvårdare och sen efter den hundfrisör.
Hade ju tänkt göra mitt bästa för att hinna med körkortet innan februari.
Men det kommer nog bli svårt nu när man ska jobba så mycket. Butt Ill try atleast.
Känner mej så dålig, och om jag sen ska plugga lokalvård så kommer jag ju inte ha tid med körkortet sammtidigt.
Då blir det så jävla långt fram i tiden det blir prat om körkort. Och det känns inte riktigt okej :/
Fan att jag ska vara så seeeg och bekväm av mej. Önskar jag inte var det !!!

Nu blir det frukost. Har förstört min dygnsrytm helt .
Det suger !

Kommentarer
Postat av: Julia

jaaa faan också ;/ men vi ska festa, SNART!

Uch stackare, du får krya på dig som fan!

2010-12-18 @ 18:02:38
URL: http://itsdare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0