Pooe

Usch. Jag är mer sjuk idag :( Stackars stackars mej!
Det är tackvare en ipren som jag ens orkar sitta vid datorn.
Tänk om det inte skulle finnas värktabletter, det vore ju jättehemskt !
Jag känner mej så galet äcklig! Känner hur det rinner svett ner för magen.
Mumma va? FY jag hatar att ha feber!
Har inte sovit ett skit inatt. Och det är min hundvecka, stackarna.
Dom ligger ju och sover precis som jag gör, men iaf. Dom skulle ju kunna ha roligare.

Nä, jag ska inte äckla er mer nu. Ska flyta ner framför en bra film.. om jag hittar någon..?

Kommentarer
Postat av: Julia

sv: kan va!! jag älskar det typen av film, nån som får kämpa o sen äger alla, spec om de är nån snygg!

Är även taggad för Black Swan, den lär va AWESOME

2010-12-15 @ 23:29:06
URL: http://itsdare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0