Im here!

Framme! Känns skönt. Dock va ju bussresan sjukt mysig. Bra musik och en film.
Kollade på The Cove, dokumentär om delfiner. Och inte in the good way tyvärr :/
Den va det hemskaste jag sett på så sjukt länge :( Fattar verkligen inte hur människor kan vara så grymma :(
Gör ont i hjärtat! SE DEN!

the cove


Det stod en snygg rödtopp och väntade på mej när bussen va framme.
Vi gick och käkade och handlade lite saker.
Jag låste in mina saker i sånt skåp på centralen. Eller jag trodde iaf att jag låste in dom..
Men när jag kom 2 timmar senare och skulle hämta dom blev jag lite förvirrad för alla skåp "lyste" grönt.
Jag öppnade massa skåp och i ett av dom stod min väska. Jag va helt övertygad om att min dator skulle vara borta.
Men shitpommes den va kvar!
Jag mår illa bara jag tänker på det. Hur jävla nära det va att jag blev av med dator, kläder, mp3 och hela skiten.
Hur lever man utan hårfön, plattång och alla mina nya och dyra hårprodukter lixom?!
Det hade kunnat sluta riktigt jävla illa.
Tack universum att det inte blev så. Då hade jag åkt hem och dött !

Det verkar som att alla fått fnatt och hör av sej plötsligt!
Har inte fått så många öldrickarförfrågningar på  hela året.
Dock komemr jag va tråkig och äta pizza med bror min istället ;D MAHA
Det blir aldrig att man umgås med honom fast man är här så ofta. Så ikväll jävlar.
Får make up for it imorrn dock. Då blir det öl med Bettan <3

Well, byye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0