Nakendag

Nu är ju klockan bara halv fyra än så länge men jag måste ändå få säga att jag haft en bra dag :)
Solen skiner och jag har tagit en mysig promenad med hundarna.
Så har jag ju varit och lekt städerska också. Från åtta till tolv, så lagom!
Dagen gick fort där också, och jobbade med ett jätteroligt team! Har pratat hundar hela dagen tror jag.
Tyvärr så kunde inte herr nr 1 komma hit ikväll, men jag klarar mej för jag fick ju en trevlig date som överraskning istället.
Gonna be a schööön kväll. HÖ HÖ.

Hade nyss lite naken-snack på skype och med mitt flyt idag så när jag stänger av och loggar in på bb live så får jag se detta;
beetlebat

ALL HUD ÅT EMELIE, VÅR BEFRIARE!! ;) Haha ojoj..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0