Vad händer sen?

Jag trippar mot jobbiga tider. Jag vet inte om det är en bra eller dålig sak att veta det såhär i förväg..?
Känns bra att kanske vara lite förberedd. Kanske..
Ingen aning hur jag ska ta mej igenom det. Sjukt jobbigt. Är rädd att mina dåliga sidor kommer krypa fram då.
Sånt som får mej att känna mej viktig och behövd men som i andras ögon är något helt annat.
Jag tror inte jag klarar av att vara vuxen på egen hand.
Kanske slänger jag mej in i en liknande situation och nöjer mej med det ett tag?
Eller så kommer jag bli helt krossad och inse att jag faktiskt inte har någon i närheten att vända mej till...

Jag är rädd


Kommentarer
Postat av: Bettan

du har mig <3

2011-12-07 @ 11:46:46
URL: http://roseofdespair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0