J'ai besoin de toi

Tänkte vara lite glad nu innan jag går och lägger mej. Man ska tänka på bra saker.
Fick ett riktigt trevligt mms idag... EHEEEEEEEEEEEEEE ;)
Nog sagt om det..
Jag vill ha sommar. Har en liten lista på saker jag ska avnjuta då:

*Ligga på ett tak och kolla på stjärnorna med någon jag tycker om.
*Dricka kvällsöl nere på stranden inlindad i en mysig filt.
*Åka på festival och lyxa till det med hotell istället för äckligt tält.
*Glida runt i min opel och dricka öl när solen steker.
*Hänga på Sven ut i impalan och vara dyngrak.
*Gå på massa spelningar.
*Sitta nere på kajen med öl och alla friends som förra sommaren.
*Hångla.
*Slå ett personligt rekord, dock vet jag inte vad än...?
*Nakenbada med heta flickor.
*Classic car week, FETT SOM FAAN
*Nuppa med en franskman.

finger me
..Hahahah nja, kanske inte sista då... eller ja, om han är snygg så vet man ju aldrig.
Hoppas på att Pierre besöker Sverige i sommar igen dåååeh...
Eller nä..

Eller jo. Om jag inte får som jag vill kan han ju lika gärna komma..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0