Vad passar?

Idag har varit en bra dag fast jag jobbade.
Dagen gick så snabbt på jobbet. Det sa bara klick typ.. bra det.
Kanske va för att jag stressat hela dagen. Så fick jag en halvtimmas massage också. HEEELT UNDERBART!
Efter jobbet kom syrran och hämtade mej och hon hade med sej mina små troll <3
Dom är så mysiga. Fick förresten förmej inatt att Tyko dött. Det va jättehemskt :(
Har fått sånna konstiga saker för mej senaste nätterna.
Här om dagen plockade jag bort allt från min byrå och la det i sängen för att jag hade fått för mej nått konstigt.
När jag vaknade hängde datorn halvvägs utanför sängen öppen på en kudde :P
Och i går eller om det va förrgår så började jag bädda sängen mitt i natten.
Fattar inet vad jag pysslar med, är nog för att jag inte har någon tv att somna till längre så jag kör med musik.
Den gör mej knäpp.. Haha.

Hur som..
Jag har hunnit träffa Zara idag också. Fick en så fin pressent av henne <3
Så körde jag och syrran fast med bilen... Rätt värdelöst

Äh, nu tröttnade jag på att skriva igen. Jag ska duscha och sen kolla på en film.
I morgon kommer bli en jobbig dag.
Jag saknar dej såååååå
:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0