<3

Jag vet det att du aldrig någonsin kommer läsa det här.
Men jag vill ändå skriva att jag verkligen älskar dej.
Och att se allt det här hända dej gör fruktansvärt ont.
Du är helt underbar på många sätt, och det känns verkligen orättvist när man tänker på allt du får gå igenom just nu.
Du är stark, galet stark.
Det gör så ont. Att se allt och veta hur det kommer sluta.
Jag hatar att jag inte är stark nog att göra saker som jag vill göra dom!
Jag kommer känna sån ånger när allt är försent. Att jag inte gjorde mer än jag gjort.
Men det är så svårt. Det gör så ont i mej att se.
Fan va jag älskar dej!! Och det värsta är nog att jag inte ens sagt det till dej..

Jag hoppas verkligen av hela mitt hjärta att det blir så bra det kan.
Jag finns ju här för dej. Även om du kanske inte alltid märker det !

Om jag inte får chansen att berätta att jag älskar dej kommer jag aldrig förlåta mej själv.
Men jag vet inte om jag kommer kunna säga dom orden när du hör.
Det känns så uppenbart varför jag säger dom.
Som att jag gett upp...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0