:S

Shit vilken ångest!
Hoppas verkligen att det är en biefekt av spriten!!
Inte för att det gör saken bättre iofs, men då vet jag ju iaf att det går över tills i morrn.
Det känns verkligen som att jag virrat in mej i världens konstigaste sak.
Framförallt i mitt egna huvud tror jag. Det är väl där allt händer.
Jag fattar ingenting just nu. Helt off. Sprit ställer verkligen till det.
Fast jag ska inte skylla på den, jag vet att det är mitt fel.
Jag fattar verkligen nada. Sjukt hopplöst!
Hur löser man nått man inte ens vet vad det är?
Förstår inte vad man ska med känslor till egentligen!
Det skulle vara skönt att bara stänga av sej själv och inte finnas ett tag!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0