mjaou

Fick precis ett mail där jag läser "har nog hittat ett helt underbart hem till den röda honkatten"
ÅHW.. :( Jag vet ju att dom ska flytta allihopa och jag har redan så många djur att jag inte kan ta på mej fler.
Helst inte en katt när jag bor såpass nära en stor väg.
Nästan alla av mina katter har blivit påkörda under åren jag bott här. Och jag kan ju talaom att jag haft ett antal katter..
Därför känner jag att det får räcka att hålla tummarna för dom två katterna jag har nu.
Den ena har ju redan blivit påkörd en gång, men han klarade sej med nöd och näppe.
Men satan vad det kommer svida i hjärtat när dom flyttat. Kände verkligen det nu när någon annan verkligen bekräftar att "ja Emelie, dom SKA flytta"... :´(
Varför blir man så kär i djur?!  ÅÅH!


Sofies och Johnnys kille och min mus Peanut :)
När han flyttar kommer det inte kännas riktigt lika jobbigt för jag vet att han får ett bra
hem och att han får en kattkompis och får vara utekatt.


Kommentarer
Postat av: CJ

SVAR: Åh jag skulle så gärna ta en liten misse, men mina föräldrar fick precis fyra små tussar så vi har redan översvämning av katter. <3

2011-07-02 @ 19:58:14
URL: http://cjs.blogg.se/
Postat av: Bettan

åh fan vilka fina bebisar! Nästan så man blir tårögd av att titta på dom! <3

2011-07-03 @ 21:39:49
URL: http://roseofdespair.blogg.se/
Postat av: Smsa Låna

Jag tycker att du har en riktigt nice blogg! Har du ork så slå även ett öga på min :).

2011-07-19 @ 20:01:59
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0