Dog pics

Lång historia, men jag och min pappa har "gjort slut" och idag fick jag smaka på att det verkligen va så också när jag mötte honom, utan att han hälsade eller vinkade eller något. Glodde gjorde han, men inget mer.
Kändes i hjärtat. Man vill ju att han ska höra av sej fast jag sagt att jag inte vill prata med honom nåmer.
Att han inte fattar det. Pucko :´(

Va ner och käkade tacos på stan med Deniz idag. Va fan iskallt ett tag men när jag skulle cykla hem vart det så jäkla varmt. Sjukt drygt.
Såg en jättefin räv när jag nästan va hemma också. Tänkte att jag skulle hinna gå och ta kort på den.
Men den va ju såklart borta när jag kom dit.
Tog lite bilder på hundarna istället.



chinese crested tyko

I helgen kommer Sara på besök :D:D Kommer bli fett <3


Kommentarer
Postat av: Bettan

jag tycker också din pappa borde fatta det!

2011-07-13 @ 22:54:00
URL: http://roseofdespair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0