BURNMONEY,BURN

Åh jag har köpt så mycket kläder och saker dom senaste dagarna.
Nu har jag köpstopp dock. Längtar tills det kommer på posten! MMMM!
Har köpt ett par svarta jeans som jag ska trasha och sy på massa tygmärken på.
Sen det typ snyggaste, ett skärpspänne..

Raggaren inuti mej älskar det. Jag har kollat in Svens så länge och nu får jag äntligen ett eget ;D
Den kommer passa bra till mina nya brallor.
Dock ska jag byta ut själva skärpet till ett röd och vit-randigt i tyg.
Så har jag köpt massa t-shirtar med fina raggarbilar.
Och såklart en Sons Of Anarchy tröja. Daniel skulle köpa en och jag kände att jag ville vara lite tvilling.. Haha.

Funderar starkt på att gå med i Night Cruicers Färnäs MF så jag får en sån fin jacka <3
Fanns ju såklart ingen bild på hur den ser ut, men märket hittade jag en minibild av
Det är ju då alltså ryggen.
Så på framsidan står det Night Cruisers Färnäs och ens namn
Jag tycker iaf att det är galet läckert!
Är nog inne i någon sorts raggarnojja tror jag. Har t.om lyssnat på Ronny och Ragge idag..

Nej för tusan klockan är mycket så jag ska försöka sova lite nu.
NATTINATT !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0