ledsen i ögat

Jobba och jobba. Idag va vi extra folk, två tror jag.
Ändå kändes dagen så galet lång !
Va så trött i kroppen.
Imorrn ska jag dit och käka lite. Vet inte om jag ångrar att jag sa att jag skulle komma.
Men jag måste ju ändå till skolan så det är väl bara att pallra upp röven och göra både och.

All denna snö känns som en fet bitchslap :( VILL HA SOMMAR !!

Idag va min sista dag på jobbet. Nästan iaf. Har nån helg och så kvar på sjukan bara.
Kommer sakna det om det inte slutar med fortsatt vikariat eller sommarjobb.
Jag vet att jag snackat så mycket skit om jobbet, men det är ju egentligen mest för att man måste kliva ur sängen.
Och det kommer kännas helt sjukt att vara arbetslös. Jag har aldrig riktigt varit det.
Har ju alltid haft något, iaf så jag klarat mej.
Hur som, jag firade att jag iaf får vara ledig från kökssysslor ett tag framöver med att pierca två nya hål.
YEY!
Nu är det jobb på skruf snus i två veckor sen tillbaka till skolan.
Då börjar dom riktiga studierna. AHHHOOOWTS!
Massa jäkla praktik också, jag är galet emot sånt. Ska man jobba så ska man väl fan ha ordentligt med pengar för skiten också?!
Det är iaf vad jag tycker.

Nä tusan gubbar va jag svamlar, jag ska gå och duscha istället.
TJAAAAOO BELLA
beetlebat

If we cut out the bad, well then we'd have nothing left
Like I cut up your mouth the night I stuffed it all in
And you lied to the angels said I stabbed you to death
If we go at the same time, they'll clean up the mess

Kommentarer
Postat av: Zara

Men vadå är det CSN du får? för isf får man ganska mkt pengar när man praktiserar inom det yrket man utbildar sig till ju! Annars borde du kolla upp det.

2011-03-11 @ 00:02:36
URL: http://mytreasure.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0