Majn!

Har klistrat ihop ett fint litet kollage. Blev inspererad av Deniz. Det mesta är saker jag köpt, men nåra grejer är saker jag vill ha.
Jesus saves t-shirten är för dyr för att kunna bli min, tyvärr :( Eller ja, den är ju inte så jävla dyr.
Men den är lite väl dyr för en t-shirt/linne. Iaf nu när jag pluggar.
Så slängde jag dit nåra tatuerings bilder också. Knogarna ska jag försöka göra om nån vecka.
Om jag inte pluggar allt för länge, för då missar jag min tid helt..
Så vill jag göra en liten stjärna eller blixt vid ögat. Sån klassiker liksom.
Och så vill jag göra ett pentagram. Men alltså inte vid ögat..

beetlebat

Kommentarer
Postat av: Deniz

WANNABE JÄVEL!!!! haha ;P asså angående jesus grejen, är ju bara att trycka själv på valfritt linne så sparar du pengar ju :D sen vill ja ha en såndär dubbelgrej som håller upp stayups som taylor har!!

2011-04-01 @ 00:16:27
URL: http://bengibong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0