v-ås

Nu har jag sovit i typ 16-17 timmar. Helt galet. Skulle lätt kunna sova längre!

Igår kom vi iaf hem från Västerås.
Tänkte att jag skulle orka skriva lite om våran tripp.
Deniz fyller ju år idag (hipp hipp) så vi passade på att fira henne i helgen.
Jag, Deniz, Sofie och Sara drog till Västerås och gjorde det.
Träffade Julia också, SKITKUL!
Drack massa mums och drog på nattklubb, Deniz och Sara dansade på scenen typ hela kvällen.
Jag kollade runt på massa folk och sög på min drink. Det är fan sjukt hur fult folk dansar! Haha!
Nu menar jag inte att jag dansar snyggt, men vissa har ju BARA fula moves för sej. 
Och ingen som helst feeling för musiken. Fast det hade nog inte jag heller iofs..
Jag tyckte att jag hittade en gobit på dansgolvet, men jag hade tydligen fel i det fick jag höra dagen efter.
Hm, typsikt.
På vägen hem köpte vi bakismat.
Jag började dock bitcha om nå jävla negerbarn och vägrade gå in i pizzerian..
Jävligt moget sådär :P
Kvällen va iaf hur kul som helst, och maten va MUMS! Men hotellet, njaaa inte en 10 poängare.
Det blev inte alls trångt i sängen fast vi va fyra stycken. Jag va övertygad om att det skulle bli sillstuvning, men icke!
Helt underbart sällskap! Längtar till nästa äventyr !!
Tack baaabes !!
beetlebat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0