-.-

Söndag igen då, och Peter är kvar i huset en vecka till. Det känns bra, så jag har nått att kika på om dagarna ;).
Ska lyxa till det med en veckas live igen. Det funkade så jäkla bra att plugga med bb-live i bakgrunden så jag tänker köra vidare på det när det blir dags igen.

Har haft en bra helg. Fredagen va lite jobbig men på kvällen va jag till Zara och käkade födelsedagsmiddag.
Så jäääääkla gott! Som vanligt när Zara lagar mat <3
Tack!
Och igår va jag ut med syrran och gänget sen drog jag och Zara på Ljungbergs.
Det blev också en bra kväll.

Fan, det tar typ två rader sen försvinner allt jag tänkt skriva.
Helt ovärt. Jag lägger upp en snyggingbild och håller käft istället


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0