...

Fan va trött och slö man blir när man inte gör något på dagarna.
Helt orkeslös. Svårt att få något gjort också. Man har en helt annan ork när man kommer hem från plugget/jobbet.
Men samtidigt är jag glad att jag slipper jobba och plugga ett tag nu.

Va till veterinären imorse och tog ur Dustins dränage. Tanken va att jag skulle kunna dra ur det själv men han hade satt ena stygnet för tajt och Dustin blev sur så det gick inte så bra.
Men hos veterinären gick det hur bra som helst. Han va jätteduktigt och stretade inte alls emot.
Stolt mamma ;)

Helgen blev ganska okej också after all. Daniel kom och räddade mej.
Det gick jättebra att ha hundarna med Dustin. Trodde först att dom skulle vara och slicka på hans sår men det har dom inte gjort så det är skönt.
Vi kunde sova i samma säng allihopa :)
Va ut en sväng med Daniel och Conny i lördags. Kikade förbi Wasa och Ljungbergs.
Gjorde ett fint rumpavtryck på fönstret till Ljungbergs ;) MOHAHA

Känns som det är lite sura miner i närheten. Men orkar inte direkt bry mej.
Det går väl över, och det är inte mitt fel.


(bild från förra helgen)
PUSSOCHGONATT

Kommentarer
Postat av: zara bajs

haha nu vet jag vad du fick snopp avtrycket på rutan ifrån <33333

Har man inte en snopp får man köra ruuuumpa.

http://www.youtube.com/watch?v=lw2AQp1Z8gA



2011-05-24 @ 01:34:30
URL: http://mytreasure.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0