fredag

Har setat hela kvällen och önskat att man kunnat få lite sällskap, sen när man tar av sej sminket, går ner och lagat mat såhär mitt i natten och sen sätter sej och kollar på film.
Då händer det något så man får sådär ont i magen illamående så man känner att man inte alls vill äta.
Jag HATAR den känslan, men den här gången vare nog lite värt iaf. För det betyder ju att du inte hatar mej.
Eller okej, jag har väl inte trott att du hatat mej. Men att jag iaf gjort dej något dumt.
Min plan har ju hela tiden varit att klämma ur dej vad som hände när du är full, och att du nu ringer och säger att du är full, ahmen satan vilken bra chans va ;) haahha. Nä.
Det blir Lynyrd Skynyrd och en öl istället och bara jag smält allt ska jag kolla på filmen och käka min mat.

Jag hoppas inte du är så pass klok att du sätter dej och läser det här nu va? ...
Men nää, du har väl annat för dej än att läsa min dagbok?
Jag hoppas det iaf.

KISSOCHBAJS

beetlebat

Och btw, det är aldrig dumt att du ringer. Önskar det hände oftare faktiskt.
Ifall du nu läser det här, kan jag ju likagärna slänga in ett litet tips ;) Hahaha
Jag saknar faktiskt folk med bra humor, och det är något du har fett med mycket av..
And I miss it! + din.. duvet.. hahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0