INSPO!

Det här blir en liten bildbomb, men en ganska mild sådan.
Har bestämt hur jag ska göra i köket och i sovrummet efter mycket velande och kikandes på bilder och bloggar.
Känner att det kan bli bra när det väl är klart. Men inget blir ju i närheten av det här..Tyvärr

Börjar med 3 bilder på det snyggaste jag sett!! Den här lägenheten är min DRÖM!
Har några fler bilder, helt fucking fantastic!


Är yberkär i soffan!!


Kolla, jag DÖÖÖÖR


En secound hand-butik i sthlm, så jäkla snyggt!


Ett fik, också så jäkla mysigt inrett!




Det här köket alltså, mysigt!







Kommentarer
Postat av: Deniz

åååhhh massa fint! Snart kommer jag och då ska jag krama dig en massaaa <3

2011-11-08 @ 01:34:43
URL: http://bengibong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0