Mmhm

I morgon är det spelning i Falun och jag är förjävla sugen att dra dit!
Blir ett jävla fix för att ta sej dock. Får se om det händer någe magiskt imorrn, annars blir jag nog hemma och målar klart sovrummet istället. Det är ju något som måste göras, men kanske inte lika kul som öl, musik och bra sällskap..!

Igår tänkte jag ut flicknamn ifall det blir en dotter jag får en vacker dag. Pojknamn har jag redan på lager. Det är ganska givet. Och ja, jag är sugen!
Allt är Novas fel ;)

Nu ska jag måla vidare
YO!


Kommentarer
Postat av: zara bajs

Du kan få låna henne om nätterna så jag kan få min skönhetssömn. Du ska döpa den lilla till sigurd va? <3

2011-11-25 @ 20:47:25
URL: http://mytreasure.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0