Mustasch #2

En månad sen senaste inlägget. Dåligt av mej.

Va ju på Mustasch igen när dom spelade i Sälen. Det va så jäklarns bra.
Dock blev jag besviken på att Harrys hade bestämt att dom skulle korta ner spelschemat.
KOM IGEN! Så jävla löjligt!
Jag gnällde först på Ralf, men han sa att Harrys va rädd att folk skulle tröttna och därför bestämde dom det.
HALLÅ ni har två barer och separata dansgolv och vissa åkte ju för fan långt för att se bandet!
Det här resulterade i att dom tagit bort min favoritlåt. Jävla Harrys!
Ralf var en gentleman och bad om ursäkt över att dom skippat den och erbjöd en privat spelning backstage.
Fick en liten trall på låten när jag och han gick in och hämtade cigg på hans hotellrum iaf.
Och en jävla massa gratis alkohol och såklart trevligt sällskap.

blåmärken mustasch live

Såhär såg mina ben ut efter denna gången. Och bilden gör inte ens blämärkena rättvisa.
Jag som tyckte mina knän va illa... Dom här gjorde fysatans ont också.. Lätt värt dock!
Ralf tyckte jag borde försöka tjäna pengar på dom. Haha borde fan ha gjort det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0