HCSS & MUSTASCH

Hardcore Superstar va huuur bra som helst i onsdags!
Martin kände igen mej efter garagespelningen, så det va skoj :)
Han är en förbannat trevlig prick. Dock va dom tråkiga och kom inte ut och röjde något efter.
Men jag fick en pin av deras manager, en riktigt fin en må jag säga!
Ingen sån vanlig i plast utan en riktig blingbling grej!
Melody Club missade jag, mer eller mindre.
Hade inte turen att hela kvällen blev lyckad, men det är skitsamma egentligen.

På fredagen drog jag till Borlänge och gick på Mustasch med Maria.
Det va helvetes kul! Sjukt bra live!
Ralf har så mycket bättre publikkontakt än Jocke i HCSS.
Om någon som va där läser det här kommer ni skratta åt mej, men kom igen jag menar-
allmänt, hela tiden. Inte bara det att han stoppade sin tunga i halsen på mej. Även om det ger ett plus i kanten, såklart! ;) HÖHÖ
Han bjöd oss på sin whiskey-cola (gissar jag) och handduk med pungsvett, kan inte bli bättre ju!
Och låtarna på den nya plattan.. Kissar i byxan!
Dom gamla också såklart, det går ju inte att komma ifrån hur bra dom är.
Sen kom dom ju ut och va trevliga efteråt. Det är respekt!




Kommentarer
Postat av: JoJo

sv; ja jag läste också det i falukuriren idag plus att han hade torkat sig innan för kallingarna med en t-shirt och sen slängt ut den i publiken. usch! ;o nej jag var inte kvar då. då hade jag dragit :P

hehe jo det är vi, vi pratade även en del på bilddagboken när man hade det :P

2012-03-05 @ 21:52:17
URL: http://rockdoll.devote.se
Postat av: sarafredrika

haha fan va kul, dig känner jag ju faktiskt igen från konserten i fredags :D

tog massa bilder men känns som det inte blev alltför många bra x( kul att du gillar dom som ligger uppe nu iaf :D

så fort jag blir klar med dagens plugg tänkte jag faktiskt kolla igenom alla mustasch bilderna och redigera lite, så flyger väl upp lite fler sen på bloggen :D

(fail att du missade melody club D: )

2012-03-06 @ 15:35:47
URL: http://photografic.blogg.se/
Postat av: sarafredrika

sv: ditt hår stack ut lite ur mängden, så det var inte så svårt att komma ihåg dig :D

jaaaaså? vad hände om man får fråga? D:

2012-03-06 @ 20:12:11
URL: http://photografic.blogg.se/
Postat av: sarafredrika

NÄ!? fan va lyx, det missade jag D: jag gick ut å satte mig vid baren efter drygt halva konserten. hehe... :O

ajfan D: tråkigt att det blev så :((((

vart bor du btw? inte i borlänge eller? :O

2012-03-06 @ 20:30:17
URL: http://photografic.blogg.se/
Postat av: sarafredrika

VAFAN! lyx ju! hahah :D grattis eller vafan jag nu bör säga xD

mora? fan det lär ju va mer öde än borlänge..eller? x)

ja jag bor i borlänge. kommer från sthlm men pluggat här i en termin nu. bajstråkig stad <3 haha.

2012-03-06 @ 21:09:40
URL: http://photografic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0